Vores 1.hold må desværre ned at vende i serie 1.
Vores 1.hold må desværre ned at vende i serie 1.
Der udspillede sig i går et større drama i Herning, da vores jyllandsseriehold kæmpede for livet i sidste spillerunde af forårsturneringen.
Sagens var klar. Der skulle en sejr til for at sikre en ny sæson i jyllandsserien. Desværre gik det ikke som håbet, og vi måtte tage til takke med enkelt point, da kampen sluttede 0-0. Selvom der blev åbnet i begge ender som kampen skred frem, lykkes det ikke nogen af holdene at score.
En målscore på 24-26 som nedrykker giver en indikation af, at det har været en meget tæt række, hvor vi må sande, at det i sidste ende var de små, men meget vigtige, marginaler i felterne, der gjorde udslaget.
Vi tager nu kampen op i serie 1 i efteråret og satser på, at vi nu omsider får vendt bøtten igen efter et par svære år. Det har både spillertruppen, trænerteamet og klubben fortjent 💛💙
