Sidste hjemmekamp

⚽️ Kjellerup IF 🆚 Aarhus Fremad
📍 Bjerget, Kjellerup
⏰ Kl. 19.00

Onsdag aften venter Aarhus Fremad, som vi søger revanche mod, da vi med en halvsløj indsats måtte se os slået 2-0 i det første opgør i Århus.

Kan vi fortsætte indstillingen fra Horsens-kampen og krydre det med skarphed på den sidste del af banen, så ligger der gode muligheder for at slutte sæsonen på Bjerget af med en sejr.

Vi har VIP-arrangement for klubbens sponsorer, og det håber vi kan mærkes på antallet af mennesker på stadion. For klubben er det meget vigtigt at vise sponsorerne den fornødne taknemmelighed for det vigtige bidrag, de hver især yder til livet i HELE vores fodboldklub. Det forsøger vi blandt andet at gøre gennem disse arrangementer.

Til kampen, kan vi glædeligt annoncere, at Kjellerup VVS er dagens kampsponsor! 👏

Vi ses til sæsonens sidste Danmarksserie-kamp på bjerget 🍻
TEST