MÅLAKTIONÆRER

Frank Thure Josephsen
27. januar 2023 kl. 13:27

Torsdag aften samlede KIF 20 af klubbens målaktionærer (støttemedlemmer) til en klubaften i Cafe KIF.

Aften stod i fællesskabet og hyggen tegn.

KIF var vært ved lidt mad og drikke.

Tak til Gunner og Hanne, Kølkær Selskabslokaler for en dejlig menu.

Klubaftenen er en tradition og afholdes en gang om året, hvor KIF med arrangementet siger et STORT tak for støtten og leverer lidt igen til målaktionærerne.

KIF´s målaktionærordningen har efterhånden 7 års historik.

Ordningen er for dem som ønsker at støtte KIF med mere end blot et passivt medlemskab.

Alle kan blive målaktionærer og dermed støtte KIF imod at få visse goder som modydelse – læse mere om ordningen og tilmelding på www.kjellerupif.dk

Ordningen er en lille solstrålehistorie fra et ”Forenings Danmark”, som i disse år er under pres.

Hold nu fast – målaktionærerne har de sidste 7 år skabt en ekstra indtægt på ca. 135.000 kr. til KIF.

Penge som kommer alle i klubben til gode uanset alder, talent og ambitionsniveau.

I KIF synes vi, at det er fantastisk, og vil selvfølgelig gerne have endnu flere målaktionærer (støttemedlemmer)