Farvel og goddag!!

image Torben Hviid, Lissy Kristensen, Anders Hartvig og Mikkel Hartvig Haaning
01. april 2022 kl. 13:14

Farvel og goddag!!!

Erhvervsnetværket Kjellerup IF / Arena Midt er blevet drevet af Torben Hviid og Anders Hartvig de sidste 6 år. Dette makkerpar har fungeret helt fantastisk, hvilket har resulteret i mange rigtig gode indlæg, fra forskellige mennesker på tilhørsstedet Arena Midt, samt en hel del virksomhedsbesøg.

Tiden er kommet til, at de to herrer giver stafetten videre til nye kræfter. Lissy Kristensen der er repræsentant for Kjellerup IF og centerchef Mikkel Hartvig Haaning tager over.

Lissy har efter 37 år sagt farvel til Jyske Bank og glæder sig nu til at møde de lokale erhvervsdrivende i øjenhøjde. Lissy kommenterer: ”Det er en tung arv at løfte efter d'herrer men også en spændende udfordring”. Hun håber at kunne bidrage med nye perspektiver og ser frem til samarbejdet med erhvervsnetværkets medlemmer.

Kjellerup IF vil gerne benytte lejligheden til at sige Torben Hviid mange gange tak, for den store indsats han har gjort for erhvervsnetværket samt for hele klubben. Det er en nødvendighed for en forening, at der er frivillige der brænder for lokalsamfundet som du gør Torben. Tusinde tak og forhåbentligt på gensyn!!!